Syikin Lala™
Y
Hai , dah lama tak update busy pt3 . Ha yg stalk tu sebok aje > HAHAHAHA =D

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

best friend
 
The title got to do hehe... den tak tau la nak tulis tajuk apo ...
yeye malam esok ade cerita Juvana ...ensem kan pelakon2 nye...
Nak citer ni esok sek0la kan 2 kawan aku ain die tak sekola sebb sakit mata kecian die alolo..
mudah mudahan cept semboh..aku doakan ye..
korang dah kemas beg? aku dah nak gos0k baju then tid0...
aku dah buat update box suke 2 gedik nye ...
hari ni banyak jugak ek aku buat entry....
bagus2 idea banyak hari...tadi ngah baca buku pen merah pen biru 
best jugak cerita tu......
hari minggu ..dapat 0n9..hehe...tak sab0 esok nk pergi seklh harp2 kawn 2aku dah mula berbaik..
tak baik tau tak kawan ta kwn niy...k ar dah malam niy nk nak layan FB jap...
daaaa..:)

 

0 Rilakkuma[s] | Flying up !