Syikin Lala™
Y
Hai , dah lama tak update busy pt3 . Ha yg stalk tu sebok aje > HAHAHAHA =D

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Cursor mustache
Assalamualaikum semua tak jawab dosakamu semua sehat?? kalau sehat bagus dah nak  naik      sekolah la lagi berape hari je lagi korang dah sedia nak naik sekola...syikin dah sedia dah :D
OK  berbalik pada tajuk sekarang ni dah ramai blogger yang pakai cursor mustache comelkan senenarnya
Seperti saya yang comel niiiiiiiiii !! hahaha
 saya  nak jugak cursor mustache yang tomeyy tu sekarang ni saya sedang membuat cursor tu tapi x menjadi jadi hemmm:) k a semua tak de moood la Assalamualaikum :D



0 Rilakkuma[s] | Flying up !

Seperti saya yang comel niiiiiiiiii !! hahaha
 saya  nak jugak cursor mustache yang tomeyy tu sekarang ni saya sedang membuat cursor tu tapi x menjadi jadi hemmm:) k a semua tak de moood la Assalamualaikum :D